" Eu sunt de aici si trebuie sa demonstrez ce se poate face intr-o tara unde se zice ca nu se poate face nimic "

marți

carucior...

Căruciorul în care s-au legănat... vise!

Căruciorul ăsta a apărut pe piaţă acum aproape 40 de ani. Era ultra modern, avea şi variantă sport adaptabilă. Ce mai, posesorul devenise vedetă. Mai ales că era primul din comunitate care-şi cumpărase Dacia... toată lume îl considera deja trendsetter. Căruciorul apărea pe uliţele satului după zeci de ani în care copii au fost plimbaţi în chestiile alea joase, care se adunau ca ruletele, cu rotiţe mici, mici!Era aproape OZN! Sora cea mare, pentru care a fost achiziţionat, era cuminte. În schimb, când a venit rândul celei mici, căruciorul a suferit mari avarii la arcuri, care au fost înlocuite la un moment dat după atâta legănat. A mai fost şi pe la un văr, apoi la altul, peste vale şi în final s-a întors acasă. Detronat de cele nou apărute, a fost urcat în pod cu toate visele pe care le legănase şi de acolo l-am recuperat zilele trecute ...

8 comentarii:

  1. Salut!
    Daca te intereseaza o poza cu un carucior cu roleta, cand o sa ajung in satul natal (Sambata de Jos) fac una/doua :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Salut!
    Daca te intereseaza vreo poza, cu caruciorul cu rolete eu am unul in sura :) si de cum ajung pe plaiuri natale (Sambata de Jos) fac vreo 2/3.
    Marius
    P.S. Super tari povestile tale :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Dupa cum văz eu pe-aici, au început consătenii mei să citească şi pagina-soră din Mândra ! Excelent.

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai cum sa nu citim povesti din zona Lau? In loc sa citesc de anumite mersonaje "mondene" prefer blogurile recomandate de prieteni.
    Numai bine de la Sofia! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. btw, avem si RSS ca sa urmarim postarile ;)

    RăspundețiȘtergere
  6. Asadar, Alinozaurule, ai reţinut că te-am recomandat, da ? Dau o bere pentru că am descoperit aici la tine ceva frumos de recomandat prietenilor ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc baieti pentru aprecieri...astept poze de la Marius, sau chiar caruciorul si povestea lui:) pregatesc o colectie mare, chic, din zonă, cu care vreau să facem cateva demonstratii de autenticitate la nivel "inalt"...Lau, vezi ce gasesti si tu prin pod!

    RăspundețiȘtergere
  8. f interesant...si imi plac acele perdelute sasesti

    RăspundețiȘtergere